بازکشت محصول

رضایت شما شرط لازم برای شروع همکاری ماست

شرایط بازگشت یا تعویض کالا

آرامش خاطر شما مشتریان عزیز تهران از خرید خود از مهمترین اولویت‌های فروشگاه اینترنتی تهران لیزر می‌باشد. در همین راستا، تلاش تیم پشتیبانی تهران لیزر بر آن است تا اطلاعات کاملی از محصولات خود در سایت قرار داده شود به طوری که مشتریان بتوانند با آگاهی کامل اقدام به خرید نمایند. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید قصد بازگشت و یا تعویض کالای خریداری شده را داشته باشند که در این راستا رها ضمانت 3 روزه جهت بازگرداندن کالا را در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می‌دهد و محاسبه این بازه به این صورت است‌: 3 روز از زمان تحویل کالا به مشتری تا اخذ محصول بازگشتی توسط مرکز تهران لیزر

پس چنان چه قصد تعویض دارید، در حداقل زمان ممکن پس از دریافت کالا اقدام نمایید تا این روال بدون هیچ گونه مشکلی، برای شما انجام شود.

بازگشت و یا تعویض کالا چه دلایلی می‌تواند داشته باشد؟

مورد پسند نبودن کالای دریافتی: به هر دلیلی اگر محصول خریداری شده خود را نمی‌پسندید می‌توانید آن را به راحتی بازگشت داده و یا تعویض نمایید.

عدم مطابقت محصول سفارش داده شده با محصول دریافتی: در صورت داشتن این مشکل با اعلام آن به واحد خدمات پس از فروش جهت بازگشت محصول راهنمایی خواهید شد.( تا 24 ساعت بعد از تحویل باید اطلاع داده شود )

وجود نقص و ایراد در کالای خریداری شده: در صورتی که کالای دریافتی دارای نقص و ایراد، از جمله پارگی،زدگی،شکستگی و… (ضایعات) باشد با اعلام آن به واحد خدمات پس از فروش جهت بازگشت راهنمایی خواهید شد ( تا 24 ساعت پس از تحویل کالا باید از طریق تلگرام @Tlaser، اطلاع داده شود). در نظر داشته باشید که ایراد وارده بعلت استفاده نادرست از کالا جز شرایط ذکر شده نمی باشد.

در نظر داشته باشید فاکتور ثبت شده شما یک بار قابلیت تعویض دارد، لذا دقت کافی در هنگام خرید تعویضی تان داشته باشید.

کدام کالاها قابلیت بازگشت و یا تعویض را دارند؟

شرایط بازگشت و یا تعویض محصول (فقط یک بار) شامل همه‌ی محصولات فروشگاه تهران لیزر می‌باشد که شرایط زیر را داشته باشند:

  •  ایراد ظاهری در کالا بوجود نیامده باشد و در حالت نو باقی مانده باشد.
  • تغییر یا خرابی فیزیکی به هیچ عنوان نداشته باشند.

در زمان مرجوع کردن کالای خریداری شده، مطمئن شوید که کالا را در بسته بندی ویژه خود ( همان گونه که دریافت کرده اید)، ارسال نمایید.

سلامت اتیکت محصول در زمان مرجوع کردن بسیار مهم است. قبل از ارجاع کالای خریداری شده، اتیکت باید سالم بوده و از محصول جدا نشده باشد.

کلیه موارد فوق باید به تایید کارشناس کنترل کیفیت و سلامت کالا در فروشگاه اینترنتی تهران لیزر برسد و در صورت تایید کالا قابلیت بازگشت و یا تعویض را خواهد داشت.

پس از تایید سلامت کالای بازگشتی، وجه کالا به صورت کارت به کارت حداکثر ظرف مدت 48 ساعت به مشتری بازگردانده خواهد شد.

لازم به ذکر است هزینه ارسال تحویل و بازگشت کالا بر عهده مشتری است.